καλό μάθημα

καλό μάθημα

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Ένα φανταστικό ταξίδι στο διάστημα

     Μια βαρετή και ίδια μέρα όπως όλες, μου ήρθε μια λαμπρή ιδέα!Έτσι κάλεσα τους φίλους μου και μαζί αρχίσμε να σχεδιάζουμε το ταξίδι μας στο διάστημα!
     Για στολή πήραμε λευκά ρούχα και σχεδιάσαμε πάνω τους δάφορα αστέρια,πλανήτες και δυο μαύρες τρυπες.Ύστερα αρπάξαμε και τα λευκά μας σκουφιά,βάλαμε γυαλιά ηλίου και έτομοι!



     Κατόπιν πήραμε το δρόμο για το διάστημα.Πήγαμε στο βιβλιοπωλείο και αγοράσαμε ένα τεράστιο σκούρο μπλε χαρτόνι κι αρχίσαμε να σχεδιάζουμε τους πλανήτες μας ,τους υπόλοιπους αστροναύτες και εξωγήινους.
     Μόλις τελειώσαμε, βουτήξαμε  μέσα στη ζωγραφιά.<<Ουάου!>> αναφωνήσαμε όλοι με μια φωνή.΄Ημασταν στο διάστημα.Ανεβήκαμε σε όλους τους πλανήτες ,τσιμπούσαμε ο ένας τον άλλο για να σιγουρευτούμε ότι δεν ήταν όνειρο!
    Ξαφνικά ο Νικος άρχισε να φωνάζει:<<Δείτε, δείτε ο εξωγήινος που ζωγράφισα, ουάου>>Πράγματι ήταν ο πρασινωπός τρικέφαλος εξωγήινός του!!Εμείς πανικόβλητοι αρχίσαμε να πηδάμε τους πλανήτες.Καθώς τρέχαμε να σωθούμε άκουσα μια γλυκιά φωνή:<<Γλυκιά μου ξύπνα το πρωινό είναι έτοιμο!>>Εγώ ξύπνησα,δεν μπορούσα να το πιστέψω,ήταν τόσο αληθινό!
   Έτσι το διηγήθηκα στην μαμά μου,στον μπαμπά μου και σε όλους τους φίλους μου.Θα ήθελα μάλιστα να το ξαναδώ με πολλή πολλή χαρά!!!
  Μαρία

      Ένα βράδυ ονειρεύτηκα ότι ήμουν ένας αστροναύτης.Ο προορισμός μου ήταν να πάω στον Άρη.
Ετοιμάστηκα  με την στολή μου και μπήκα στο διαστημόπλοιο μαζί με άλλους αστροναύτες.
Σε 10.9,8,..........2.1.μηδέν!Η απογείωση ήταν πολύ τρομακτική.Πήγα να πάθω καρδιά!
Το διαστημόπλοιο πήγαινε πολύ γρήγορα μέχρι που φτάσαμε.Ο Άρης είχε χώμα, πέτρες και γλίτσα.Ακολούθησα τη γλίτσα και κοντά σε ένα φως είδα τη σκιά ενός εξωγήινου.Ήταν γλοιώδης.
Ο εξωγήινος με πλησίασε, με πλησίασε, μέχρι που ξύπνησα.
Α και δεν σας είπα, έβαλα και την ελληνική σημαία στον Άρη.Εκεί είχε και πολλή βαρύτητα.Πηρα και μερικά δείγματα γλίτσας φυσικά μαζί μου.
Το ξυπνημα αυτού του πρωινού όμως μου τα χάλασε όλα!!!
Ελευθερία

    Κάποτε είδα στην τηλεόραση έναν αστροναύτη να μπαίνει σε ένα διαστημόπλοιο και να κατευθύνεται προς το διάστημα.
Το διαστημόπλοιο ήταν κόκκινο,άσπρο μεγάλο και γρήγορο.
Επάνω του είχε κάμερα και έβλεπα ό,τι και αυτός.
Στη συνέχεια είδα τους πλανήτες που ήταν σε τροχιά με τη γη.
     Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε στο φεγγάρι.Εκεί είδα ένα παράξενο πλάσμα.Όταν η κάμερα ένός αστροναύτη έκανε ζουμ  είδαμε ότι ήταν ένας εξωγήινος.
Στο τέλος επιστρέψαμε στη γη με μια φωτογραφία του.
  Κωνσταντίνος

      Μια φορά και έναν καιρό ήταν δυο αστροναύτες που ταξίδευαν στο διάστημα.Πήγαιναν συχνά βόλτες με το διαστημόπλοιό τους και έβλεπαν τους παλιούς πλανήτες.
      Μια μέρα όμως συνάντησαν δυο εξωγήινους στο δρόμο τους.Οι εξωγήινοι που ήταν πράσινοι,είχαν τρία μάτια,φορούσαν μια ζώνη και είχαν κεραίες προστάτευαν το διάστημα από ανεπιθύμητους επισκέπτες.Τότε οι εξωγήινοι πήγαν τους ανθρώπους στο βασιλιά τους τον Πέρη.Ο βασιλιάς ρώτησε τους ανθρώπους:
__Τι θέλετε εδώ?
__Ήρθαμε να εξερευνήσουμε το διάστημα
__Εντάξει.
__Από πού είστε?
__Από πολύ μακριά.
     Τότε ο βασιλιάς με τους αστροναύτες γίνανε φίλοι και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
   Γιώτα

        Μια μέρα είδα στο όνειρό μου πως ήμουν αστροναύτης μαζί με τον Βαγγέλη.Φτιάξαμε ένα διαστημόπλοιο και ετοιμαστήκαμε για το πρώτο μας ταξίδι στο διάστημα και βάλαμε μπρος τις μηχανές να ξεκινήσουμε.
       Καθώς ταξιδεύαμε είδαμε αστερισμούς,πλανήτες και διάφορα πλάσματα να μας χαιρετούν.
Όταν φτάσαμε βάλαμε τις διαστημικές στολές και ανοίξαμε την πόρτα  του διαστημόπλοιου.Όμως συνειδητοποιήσαμε πως αντί να είμαστε στο έδαφος ήμασταν στον αέρα.Πατήσαμε στη σελήνη και βάλαμε την ελληνική σημαία.Όταν επιστρέψαμε στο διαστημόπλοιο είδαμε τη γη από μακριά.Φτάνοντας στο διαστημόπλοιο βγάλαμε τις διαστημικές στολές γυρίσαμε στη γη που μέναμε.
     Τότε άκουσα μια φωνή να μου λέει:<<Γιώργο ξύπνα>>Εγώ ξύπνησα και πήγα στο σχολείο.Ήταν το καλύτερο όνειρο που είδα και ελπίζω να μην το ξεχάσω ακόμα και αν προσπαθώ.
  Γιώργος
 
    Την προηγούμενη βδομάδα καθώς κοιμόμουν ονειρεύτηκα ότι ήμουν αστροναύτης.Φορούσα μια λευκή στολή και είχα διαστημόπλοιο.Με αυτό το διαστημόπλοιο  άρχισα το  ταξίδι προς το διάστημα.
    Μόλις έφτασα έκανα βόλτες και έβλεπα τους πλανήτες,τα βράχια,τα αστέρια, μα το μόνο που δεν είδα ήταν οι εξωγηινοι.
    Καθώς προχωρούσα είδα και άλλους αστροναύτες και αυτοί εξερευνούσαν το διάστημα σαν κι εμένα.
    Με τους αστροναύτες διασκεδάσαμε.Όταν βγήκαμε από το διαστημόπλοιό μας αντί να πέσουμε πετούσαμε και βλέπαμε τους αστερισμούς στον ουρανό αλλά και στη σελήνη.
    Όμως έφτασε η ώρα να φύγουμε και μπήκαμε στο διαστημόπλοιό μας.Προτού να το καταλάβω η μαμά μου με ξύπνησε και μου είπε ότι είχα σχολείο.
    Εκείνη την ώρα είπα από μέσα μου ότι έλπιζα να υπήρχε συνέχεια αυτού του ονείρου.Δεν θα το ξεχάσω ποτέ το όνειρο ακόμα και αν μπορώ.
   Ελένη

        Χθες στις 28-4-2015 ονειρεύτηκα ότι ήμουν ένας αστροναύτης και πετούσα με έναν πύραυλο ψηλά στο διάστημα.Ο πύραυλος είχε χρώμα μπλε με άσπρες ρίγες και ήταν φτιαγμένος από χαλκό.
Επίσης στο πιλοτήριο υπήρχαν παράθυρα και το μήκος του ήταν 11 μέτρα.Βέβαια είχα και βοηθούς τον Αλέξη,τον Γιάννη και τον Κων/νο .Με αυτούς έκανα εξερευνήσεις σε διάφορους πλανήτες.
        Ξαφνικά ο πύραυλός μας χάλασε και προσγειωθήκαμε σε έναν πολύ παράξενο πλανήτη που δεν είχε καθόλου νερό,είχε εξωγήινα πλάσματα και μεγάλη βαρύτητα.Οι εξωγήινοι είχαν χρώμα σκούρο πράσινο,δυο μεγάλες τρύπες,γουρλωτά μάτια,μικρά δόντια και σκληρό δέρμα.Νομίζαμε ότι τα εξωγήινα πλάσματα θα μας σκότωναν αλλά τελικά μας βοήθησαν να φτιάξουμε τον πύραυλο.
      Τους ευχαριστήσαμε και γυρίσαμε ξανά στη γη.
   Τάσος
     
     Μια μέρα ,το βράδυ του Σαββάτου πήγα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα.Στο όνειρό μου είδα ότι πήγα με ένα διαστημόπλοιο στο διάστημα.Στην αρχή σκεφτόμουν εγώ,ο Τάσος,ο Κων/νος,οΑλέξης και ο Πάνος να πάμε στον πανέμορφο Ερμή αλλά πήγαμε στην ωραία σελήνη.Απογειωθήκαμε και σε μισή ώρα προσγειωθήκαμε.
     Ψάξαμε για διάφορα πράγματα αλλά πρώτα να σας διηγηθώ το ταξίδι μας ανάμεσα στην μισή ώρα.Λοιπόν στην αρχή ήταν ώραία που βλέπαμε το διάστημα γιατί είδαμε αστερισμούς όπως η Μεγάλη άρκτος ,ο Τοξότης.Ήταν σκοτεινά και τότε οι αστεροειδείς δηλαδή μεγάλες πέτρες μας χτύπησαν και μεις τρομοκρατηθήκαμε.Όμως μετά τέλειωσαν και προσγειωθήκαμε. Εκεί βρήκαμε ένα χαλασμένο ρομπότ,γλίτσα και ένα μάτι.
     Στην αρχή σκάψαμε λίγο βαθιά και μετά ακόμα πιο πολύ.Ξαφνικά βρήκαμε ένα ρομπότ που το κεφάλι και το σώμα του ήταν κόκκινο  και τετράγωνο.Είχε επίσης μια κεραία που το χρώμα της ήταν μπλε.Αργότερα  βρήκαμε κάτω στη σελήνη πράσινη γλίτσα,τη βάλαμε σε ειδικά μπουκαλάκια και σκεφτήκαμε : γιατί όταν γυρίσουμε στη Γη  να μην τα δώσουμε σε επιστήμονες να τα αναλύσουν;Μετά ενώ πηγαίναμε στο διαστημόπλοιο για να γυρίσουμε στη Γη,σκόνταψα σε ένα μάτι εξωγήινου και πριν με ρωτήσετε  κάτι, μπορώ να ξέρω την ερώτησή σας που είναι:Πώς ξέρω ότι το μάτι είναι εξωγήινου;Γιατί το μάτι μας είναι μισός κύκλος ενώ του εξωγήινου είναι ένας ολόκληρος κύκλος;
  Γιάννης

      Ένα βράδυ  στον ύπνο μου  είδα ότι πήγα στο διάστημα.Πήγα με το σκύλο μου τον Σπάρκυ.Είδαμε τους πλανήτες ,το φεγγάρι και πολλούς αστερισμούς.Πήγαμε με το διαστημικό μου λεωφορείο μέχρι τον διαστημικό σταθμό.
      Αφού φάγαμε, ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας στη γη.Καθώς γυρνούσαμε είδαμε έναν μικρό πλανήτη.Προσγειωθήκαμε στον πλανήτη και καταλάβαμε ότι η ατμόσφαιρά του ήταν ίδια με τη γη.Εκεί συναντήσαμε κάτι μικρά   πρασινα  πλασματάκια  που μιλούσαν ελληνικά.Μας είπαν ότι είχαν επισκεφτεί τη γη κρατώντας πινακίδες στα χέρια τους,μα κανείς δεν τους έδινε σημασία.
      Γυρνώντας  τα πήραμε μαζί μας και τα γνωρίσαμε σε όλους τους ανθρώπους.Αφού μας ευχαρίστησαν, τους χάρισα το διαστημικό μου λεωφορείο.Προτού απογειωθούν μπήκε ο μπαμπάς μου στο δωμάτιο και είπε<<Αγάπες μου,ξυπνήστε,είναι ώρα για το σχολείο.>>
      Στέλλα  Κ
    

1 σχόλιο: